kerana cinta aku gembira, kerana cinta aku bahagia, kerana cinta aku kecewa dan kerana cinta aku derita... tapi cinta ku kekal hanya untuk Mu ya-Rahman ya Rahim

Friday, January 14, 2011

Maafkan diri ini......

************************************************************** Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…
 

***************************************************************

Sahabat.... Mnerima org y mnyintai diri kita adlh lbh bk drpd mnerima org y kita cintai ttp xmnyintai diri kita.. Cz mngajar diri kita mnyintai org ln adlh lbh mudah dr mngajar org ln utk mnyintai diri kita... N adlh jauh lbh bk mnerima llaki y beriman w/pun saling xmnyintai krn dia tahu t/jwb nya sbg sorg suami.. dia akn mbimbing n mlindungi diri kita n insyaAllah kita akn saling mnyintai...

jgn bduka krn khilangan insan itu, krn Allah akn mgntikani kita insan y jauh lbh bk dr dia.. biar mnangis skrg, tp bkn dkemudian hr... krn smakin lama, luka itu akn btambah dlm.. bsyukur lah diberi petunjuk dr NYA walau sdikit tlewat... krn Allah ingin kita rasa pahit nya sblum kita mnerima betapa manis khidupan...




No comments:

Post a Comment